28 Aralık 2016 Çarşamba

Yollarda - 25 Aralık Pazar

Bugün tüm gün yolculuk. Hedefte Colombiya Ekvator sınırındaki İpiales var.

Sabah 10:00 gibi otelden ayrıldık. Çantalarla yürüyerek otobüs terminaline gittik. Oradan 50 dakikalık bir yolculuk ile Armenia'ya ulaştık. Armenia'da Cali için biletlerimizi aldık. Daha kahvaltı yapmamış olduğumuzdan yolda yemek üzere empanada ve gevrekşi yoğurttan oluşam azıklarımızı da terminalden temin ettik. Minibüse atladık, yaklaşık 3 saatte Cali'ye geldik. Saat 15:00'e geliyordu. İlk iş İpiales biletlerini halletmek. İlk sorduğumuz acenta yer yok dedi. Bir diğeri saat başı arabamız var dedi ama araba minibüs. Cali'den Ipiales 12 saat. Daha önce minibüsle 11-12 saat yol tecrübemiz var. O yüzden hiiiç yanaşmadım, çekilir şey değil. Neyse bir sonraki acenta 17:00 de var aracımız dedi. Baktık otobüs, tamam dedik, aldık biletleri.

Burada acayip güvenlik önlemleri var. Terminalden otobüsün kalkacağı platforma sadece yolcular geçebiliyor, havaalanı gibi. Ayrıca otobüste herkes yerine oturduktan sonra aşağıdaki hanım kızımız elinde bir kamera, tüm yolcuların tek tek yüzlerini kaydediyor.

Saat şu anda 19:52. Otobüsle gidiyoruz. Bakalım ne zaman varacağız...